Inżynierowie wsparcia technicznego dostarcza nielimitowanego, przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia w użytkowaniu urządzenia oraz aplikacji systemowej. Koordynujemy przeprowadzenie montażu i serwisu zgodnie z przyjętym standardem, nie ingerując w działanie istniejących układów i mechanizmów  obiektu. Dopasowujemy terminy instalacji do potrzeb Klienta, a czynności instalacyjne przeprowadzamy na terenie całego kraju.

Doradzamy w doborze odpowiedniego rozwiązania i akcesoriów dopasowanych do potrzeb Klienta, w kwestii uzyskania pożądanych wartości mierzonych parametrów, które dzięki aplikacji można śledzić na bieżąco lub w formie raportu, przedstawiającego agregowane i gotowe dane do ostatecznej analizy.

Administrowanie systemem i podpiętymi obiektami jest możliwe poprzez aplikację webową dostępną w przeglądarce internetowej pod adresem xway.online. Pracownicy wsparcia pozostają do dyspozycji Klienta w kwestii założenia konta, stworzenia obiektów oraz ogólnego instruktażu, który ułatwi swobodne poruszanie się i korzystanie z funkcjonalności programu.

0%
Bezawaryjnej pracy
0
Kont użytkowników
0
Zainstalowanych urządzeń

Pomoc zdalna

W ramach oferowanych zarówno stacjonarnych jak również onlinowych szkoleń klient otrzymuje fachową wiedzę, która umożliwia w okresie użytkowania systemu Xway jego optymalne wykorzystanie. Nasz zespół inżynierów wsparcia technicznego, dzięki posiadanym narzędziom, zapewnia szybki, bezkolizyjny i natychmiastowy dostęp do różnych urządzeń, na których pracuje system Xway u Klienta. Gwarantujemy bezpieczeństwo oraz ochronę stanowisk, do których realizujemy połączenie zdalne.

Standardowo wykorzystujemy do połączeń MS Teams oraz TeamViewer. Jesteśmy otwarci na inne platformy komunikacyjne.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

POZWÓL NAM ROZWIĄZAĆ TWÓJ PROBLEM

UŻYJ FORMULARZA