Inżynierowie wsparcia technicznego dostarczają nielimitowanego, przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia w użytkowaniu urządzenia oraz aplikacji systemowej. Koordynujemy przeprowadzenie montażu i serwisu zgodnie z przyjętym standardem, nie ingerując w działanie istniejących układów i mechanizmów obiektu. Dopasowujemy terminy instalacji do potrzeb Klienta, a czynności instalacyjne przeprowadzamy na terenie całego kraju.
Doradzamy w doborze odpowiedniego rozwiązania i akcesoriów dopasowanych do potrzeb Klienta, w kwestii uzyskania pożądanych wartości mierzonych parametrów, które dzięki aplikacji można śledzić na bieżąco lub w formie raportu, przedstawiającego agregowane i gotowe dane do ostatecznej analizy.
Administrowanie systemem i podpiętymi obiektami jest możliwe poprzez aplikację webową dostępną w przeglądarce internetowej pod adresem xway.online. Pracownicy wsparcia pozostają do dyspozycji Klienta w kwestii założenia konta, stworzenia obiektów oraz ogólnego instruktażu, który ułatwi swobodne poruszanie się i korzystanie z funkcjonalności programu.
Pomoc zdalna
W ramach oferowanych zarówno stacjonarnych jak również onlinowych szkoleń klient otrzymuje fachową wiedzę, która umożliwia w okresie użytkowania systemu Xway jego optymalne wykorzystanie. Nasz zespół inżynierów wsparcia technicznego, dzięki posiadanym narzędziom, zapewnia szybki, bezkolizyjny i natychmiastowy dostęp do różnych urządzeń, na których pracuje system Xway u Klienta. Gwarantujemy bezpieczeństwo oraz ochronę stanowisk, do których realizujemy połączenie zdalne.
Standardowo wykorzystujemy do połączeń MS Teams oraz TeamViewer. Jesteśmy otwarci na inne platformy komunikacyjne.